شاید برای شما نیز سؤال باشد که دکینگ چیست؟ چه کاربردی دارد و چگونه اجرا می‌شود؟ برای یافتن پاسخ پرسش‌هایتان با ما همراه باشید.

استفاده از کفپوش در فضای باز به مرور زمان گسترش یافته و در زیباسازی و محوطه‌سازی ساختمان‌ها به کار می‌رود. امروزه به این کفپوش‌ها که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند، دکینگ می‌گویند.

رنگ کاری فضای دکینگ

دکینگ سطح همواری را در فضای بیرونی منزل برای رفت و آمد، چیدن مبلمان و محوطه‌سازی فراهم آورده و نمایی زیبا را برای محوطه‌ی خانه به ارمغان می‌آورد. در این نوشته قصد داریم راجع به پوشش فضای دکینگ با روغن گیاهی مونوکوت صحبت کنیم.

از آنجایی که فضای دکینگ‌ به طور مستقیم با رطوبت، نور خورشید و در نتیجه نوسانات دمایی در تماس‌ است باید از پوششی استفاده کنید که در برابر عناصر طبیعی مقاوم باشد. روغن گیاهی مونوکوت به علت مقاومت در برابر رطوبت و ضد UV بودن پوشش بسیار مناسبی برای دکینگ است.

دکینگ ها یا کفپوش های فضای باز امروزی، اغلب با چوب‌های حرارت دیده یا همان ترموود ساخته می‌شود. ترمووود درکف ترکیبی از دوام بالا با ظاهر زیبا و مهم‌تر از همه بدون داشتن خطرات بهداشتی ناشی از مواد شیمیایی است. دوام و ثبات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر محصولی است که درکف سازی استفاده می‌شود. همچنین در این محصول مقاومت در برابر پوسیدگی به‌طور قابل توجهی بالاست.

رنگ دکینگ

حتی اگر معمولی ترین چوب بازار را برای دکینگ استفاده کنید باز هم هزینه زیادی خواهد داشت و برای حفظ این هزینه و زیبایی کار استفاده از یک پوشش استاندارد جهانی و امتحان پس داده یک تصمیم کاملاً عقلانی و اقتصادی خواهد بود.

برای خرید پوشش های مناسب فضای بیرونی و دکینگ با مونوکوت ایران نماینده رسمی فروش مونوکوت بلژیک تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما به همه سؤالات شما پاسخ می‌دهند.

چوب ترموود اگرچه دارای مقاومت مناسبی نسبت به شرایط محیطی است؛ اما با استفاده از روش هایی می‌توان این مقاومت را تا حد زیادی افزایش داد. رنگ کردن چوب ترموود یکی از این روش ها است که بسیار متداول است. این کار علاوه بر افزایش مقاومت می‌تواند زیبایی فراوانی به محصولات حاصل از چوب ترموود ببخشد.

روغن مونوکوت مخصوص فضای باز

رنگ هایی که برای چوب ترموود مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای تنوع فراوانی هستند از طرفی باید از رنگ های مخصوصی برای این کار استفاده شود. معمولاً برای افزایش زیبایی چوب ترموود از روغن های گیاهی مخصوص شفاف استفاده می‌شود.

رنگ کردن چوب ترموود با مونوکوت می‌تواند موجب محافظت کاملی از چوب شود. این محافظت تنها در خصوص شرایط محیطی نبوده بلکه می‌تواند در خصوص حشرات نیز مفید واقع شود.

هنگامی که روغن روی چوب قرار می‌گیرد مانع از نفوذ رطوبت به داخل چوب می‌شود و این یکی از مزایای روبیو مونوکوت است.

 

شما می‌توانید برای تهیه روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.