اگر مدتی از استفاده نکردن مبلمان چوبی فضای بیرونی‌تان می‌گذرد حتماً خواهید دید که روی سطح آن از آلودگی و گرد و غبار پر شده است یا وقتی اسلب خام تهیه می‌کنید، خاک و گرد چوب را روی آن مشاهده می‌کنید. در این نوشته به شما خواهیم گفت که این آلودگی‌ها را چطوری با روش مطمئن پاک کنید.

پاک کننده رنگ مونوکوت

برای این کار می تونید از پاک کننده مخصوص فضای بیرونی مونوکوت استفاده کنید. پاک کننده چوب بیرونی Exterior Wood Cleaner مونوکوت یک محلولی است که برای تمیز کردن چوب های جدید و قدیمی استفاده می‌شود.

از این محلول پاک کننده برای از بین بردن لکه، روغن ها در الوارهای جدید و از بین بردن رنگ خاکستری، کثیفی و باقی مانده از روکش های قبلی یا الوارهای قدیمی استفاده می‌شود. پاک کننده Exterior Wood Cleaner مونوکوت با حداکثر نفوذی که دارد باعث محافظت و ماندگاری طولانی‌تر قطعه چوب می‌شود.

ترمیم رنگ مونوکوت

دستورالعمل اجرای پاک کننده مونوکوت

سطح چوب را با آب مرطوب کنید، سپس محصول را روی آن ریخته و با یک برس سفت بشویید. برای تمیز کردن چوب هایی که لکه زیادی ندارند مثل الوارهای جدید، محلول را می‌توان با آب به نسبت 1:2 رقیق کرد. شستشو روی دکینگ های بزرگ را می‌توان با یک پد شستشو در زیر یک بافر انجام داد. برای لکه های سرسخت می‌توانید همین مراحل را تکرار کنید. سطح چوب را کاملاً با آب بشویید تا زمانی که تمام کف شسته شود.

قبل از اجرای روغن مونوکوت یا هر پوششی که مدنظر دارید اول اجازه دهید سطحی که تمیز کردید کاملاً خشک شود و بعد رنگ یا روغن مورد نظرتان را اجرا کنید.

تمیز کننده رنگ مونوکوت

احتیاط: این محصول یک پاک کننده و واکنشی قوی داد. هنگام استفاده از آن باید از دستکش و ماسک استفاده شود، اگرچه در محیط سمی تلقی نمی‌شود، باید مراقب بود که از انتشار غلیظ در محیط جلوگیری شود.

میزان پوشش پاک کننده چوب بیرونی مونوکوت حدود 20 تا 30 متر مربع در لیتر هست که بسته به روش کاربرد و رقت مورد استفاده کاربر دارد.

 

شما می‌توانید برای تهیه این محصول و روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

پست های توصیه شده

2 دیدگاه

  1. یک درب سنتی قدیمی بزرگ داریم که از اول رنگ نخورده بود با دستگاه سنباده زدیم بعد با پیستوله روغن الیف زدیم بعد که خشک شد لکه های سیاه مخصوصا جاهائی که کمتر سنباده خورده بوجود آمد چکار باید کرد ؟؟؟ دوباره روغن الیف بزنم ؟ یا سنباده بزنم بعد روغن جلا بزنم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام وقت شما بخیر
      برای راهنمایی لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      شماره تماس: 02128111516
      واتساپ: 09030000914


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.