یکی از روش های رنگ کردن چوب، رنگ کاری به روش پوششی است. در این روش با اجرای رنگ، چوب کامل پوشیده می شود و شما می توانید با توجه به نوع پروژه، رنگ چوب را تغییر دهید.

پریکالر مونوکوت

در این حالت شما می توانید طیف گسترده ای از رنگ ها را روی چوب اجرا کنید. در گذشته رنگ کار های چوب با استفاده از رنگ های فوری اقدام به اجرای رنگ های پوششی روی چوب می کردند. همانطور که می دانید اجرای رنگ پوششی روشی سخت و زمان بر و پر هزینه و خطر آفرین است.

مونوکوت به عنوان پیش گام در زمینه تولید روغن های گیاهی مخصوص چوب، محصولی برای پاسخ گویی به این نیاز مشتری به باز عرضه کرده است.

پیش رنگ مونوکوت

پریکالر (precolor) یا پیش رنگ مونوکوت چیست؟

Rubio Monocoat Precolor Easy پریکالر مونوکوت که به آن پیش رنگ هم گفته می‌شود یک سیستم رنگی هست و زمانی استفاده می‌شود که شما قصد پوشش بیشتر رنگ را داشته باشید به صورتی که پس از اجرای رنگ طرح و رنگ چوب در زیر رنگ مشخص نباشد.

از پریکالر به عنوان یک پیش رنگ برای ایجاد تضاد بین رنگ و بافت چوب استفاده می‌کنند و شما می‌توانید از این امکانات به ایده‌های نامحدود دست پیدا کنید. این محصول دارای 14 رنگ متنوع است.

همان‌طور که گفتیم از پریکالر به عنوان پیش رنگ استفاده می‌شود یعنی بعد از اجرا باید از روغن‌های فضای داخلی و یا فضای خارجی به عنوان محافظ کار استفاده شود و به این معنی است که شما می‌توانید از 40 رنگ فضای داخلی و 20 رنگ فضای خارجی استفاده کنید و به رنگ مورد نظرتان دست پیدا کنید.

precolor مونوکوت monocoat

پرطرفدارترین کد رنگی پریکالر Intense Black هست که در بین دوستداران چوب و نجاری طرفدار دارد. کد Intense Black رنگ مشکی خالص است و شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های فضای داخلی که در پایان کار اجرا می‌کنید تضاد زیبایی را ایجاد کنید، مثل مشکی، سفید و یا مشکی طلایی.

از دیگر ویژگی های پریکالر مونوکوت می توان به پایه آب بودن و سالم بودن آن اشاره کرد. پیش رنگ مونوکوت هم مانند روغن های مونوکوت هیچ آسیبی و محیط زیست وارد نمی کند.

 

شما می‌توانید برای تهیه این محصول و روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.