قبل از استفاده از روغن مونوکوت روی سطح دکینگ، باید مطمئن شوید که سطح کفپوش تمیز و عاری از هرگونه پوشش یا لکه است. برای این کار، می‌توانید از Exterior Wood Cleaner ما برای تمیز کردن فضای دکینگ استفاده کنید و چوب را به رنگ اصلی خود بازگردانید. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد ابتدا چوب را سنباده بزنید و یا از یک پاک کننده رنگ برای از بین بردن لکه هایی که قبلاً روی چوب یا سطوح چوب اعمال شده است استفاده کنید.

تمیز کننده رنگ مونوکوت

پس از تمیز و خشک شدن، می‌توانید روغن مونوکوت را روی سطح دکینگ را اعمال کنید. برای انجام این کار، شما به موارد زیر نیاز دارید:

روغن مخصوص فضای بیرونی مونوکوت برای پوشش دکینگ

ابزار اجرای روغن مثل قلم مو، دستگاه اجرای روغن، پد یا پارچه و  …

روغن را کاملاً هم بزنید یا تکان دهید برای سهولت کار بهتر هست روغن مونوکوت را قبل از استفاده در ظرفی بریزید، سپس با استفاده از ابزار اجرای روغن یا قلم مو، آن را کاملاً آزادانه اعمال کنید، توجه داشته باشید که به اندازه کافی از روغن استفاده کنید و همه آن را در یک مکان نریزید. همیشه مطمئن شوید که تمام چوب، از جمله لبه‌ها چوب را هم می‌پوشانید تا حداکثر محافظت را تضمین کنید. پس از پنج دقیقه، زمانی که روغن به چوب نفوذ کند، روغن اضافی را با یک پد یا پارچه تمیز پاک کنید.

اجرای روغن گیاهی مونوکوت

مزایای پوشش با روغن گیاهی مونوکوت

استفاده از روغن مونوکوت روی دکینگ چوبی بهترین راه برای نگهداری آن است و مزایای زیادی نسبت به پوشش شیمیایی دارد:

روغن مونوکوت در عمق چوب نفوذ و آن را تغذیه می کند و همین امر به جلوگیری از خشک شدن، شکافتن و محو شدن چوب کمک می کند.

روغن مونوکوت مقاوم در برابر رشد باکتری ها و به جلوگیری از سبز شدن چوب، رشد کپک و گلسنگ کمک می کند. اگر در حال حاضر لکه‌های سبز روی فضای دکینگ خود دارید، از پاک کننده های مونوکوت برای پاک کردن آن ها استفاده کنید.

روغن مونوکوت از رسیدن اشعه ماوراء بنفش در برابر چوب ترمو یا فضای دکینگ جلوگیری می کند. این روغن به کاهش آسیب خورشید و محو شدن آن کمک می کند و باعث حفظ رنگ چوب می‌شود.

رنگ مخصوص فضای باز مونوکوت

اگر طرفدار رنگ طبیعی چوب هستید می‌توانید از روغن Pure مونوکوت که بی رنگ هست استفاده کنید. روغن پیور شفاف هست؛ بنابراین رنگ چوب را خیلی تغییر نمی‌دهد به این صورت می‌ماند که انگار چوب را خیس شده باشد و چوب حالت طبیعی به خود می‌گیرد و همین کار باعث افزایش طبیعی چوب می‌شود.

 

شما می‌توانید برای تهیه روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.