روغن زدن چوب یکی از روش‌هایی است که از صدها سال قبل در سراسر جهان برای محافظت و افزایش زیبایی طبیعی چوب استفاده می‌شد. در این مقاله به بررسی روغن مناسب برای مبلمان چوبی فضای باز و بهترین روغن های چوب برای مبلمان مورد استفاده در بیرون خانه می‌پردازیم.

رنگ مبلمان فضای باز

مبلمان چوبی فضای باز در معرض عوامل طبیعی بسیاری قرار می‌گیرند به طور مثال اگر باران ببارد چوب خیس و باعث پوسیدگی آن می‌شود و اشعه ماوراء بنفش خورشید چوب را محو و خشک می‌کند؛ بنابراین اگر از مبلمان چوبی فضای باز به درستی محافظت نکنید، بیش از چند سال دوام نخواهد آورد.

با این حال، اگر مبلمان را با روغن مخصوص چوب اجرا کنید، می‌توانید آن را برای مدت طولانی تری در این شرایط نگهداری کنید.

چوب های متنوع با توجه به خصوصیت ذاتی که دارند در برابر عوامل محیطی از خود مقاومت نشان می‌دهند؛ مانند چوب درخت چنار یا آزاد و یا انواع سوزنی برگ‌ها که از باستان در ایران چنین استفاده‌ای داشتند؛ اما حتی مقاوم‌ترین چوب ها هم بدون پوشش مناسب فضای باز مدت زیادی دوام نخواهند آورد.

یکی از اقداماتی که می‌توانید برای بهبود ظاهر و کیفیت طبیعی آن انجام دهید، استفاده از روغن های مخصوص چوب فضای باز است.

روغن مخصوص فضای باز مونوکوت بهترین روغن برای استفاده در مبلمان بیرونی فضای باز است و مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و هوا و اشعه خوشید دارد. روغن گیاهی مونوکوت به محافظت از چوب در برابر عناصر کمک می‌کند و طول عمر آن را افزایش می‌دهد.

مونوکوت برخلاف پوشش های دارای فیلم مانند پلی اورتان و پلی استر ها جلوی تنفس و ری اکشن طبیعی چوب در برابر عوامل جوی و دمایی را نمی‌گیرد و همین مورد موجود افزایش عمر سازه‌ها و فرنیچر های چوبی فضای باز می‌شود.

رنگ مخصوص فضای باز چوب

مونوکوت یک محافظ چوب واقعی است. فقط با اجرای یک‌لایه از روغن گیاهی مونوکوت می‌توانید از چوب در برابر اشعه، رطوبت و … محافظت کنید. روغن فضای بیرونی مونوکوت را می‌توانید در دکینگ های چوبی، تابلو و سردرها، پاسیوها، نماها، درها، کرکره ها، مبلمان، آلاچیق و … اجرا کنید. استفاده و نگهداری آسان، این روغن را به محصولی فوق‌العاده کاربر پسند تبدیل کرده است.

 

مزایای روغن فضای بیرونی مونوکوت

رنگ و محافظت از چوب فقط در یک‌لایه

نگهداری آسان

محافظت طولانی مدت

قابل اجرا بر روی اکثر سطوح چوبی (کف، مبلمان و غیره)

مقاوم در برابر سایش

مقاوم در برابر آب، مناسب برای حمام و آشپزخانه

مقاوم در برابر گرما

رنگ دکینگ

شما می‌توانید برای تهیه روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

 

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.