بخش مهم نقش پارکت چوبی در دکوراسیون داخلی، انتخاب نوع و رنگ پارکت چوبی مناسب، منظره و نمایی که زیبایی عمیقی به خانه می بخشد.

طرح ها و رنگ‌های متفاوت و نقش پارکت چوبی در دکوراسیون داخلی جلوه‌ای متفاوت دارند. از طرف دیگر، وسعت و ابعاد محل، مقدار روشنایی و موقعیت فضای مورد نظر پارامترهای تعیین کننده در انتخاب درست نوع و رنگ پارکت چوبی تأثیر گذار است.

روغن مناسب کفپوش چوبی

ممکن است برای شما سؤال پیش آمده باشد که کفپوش چوبی را با چه موادی رنگ کنیم. در این نوشته به شما خواهیم گفت که بهترین پوششی که می‌توانید برای زیبایی و افزایش مقاومت کفپوش های چوبی انجام بدهید چیست.

اگر در حال نصب و یا تغییر رنگ مجدد یک کفپوش چوبی هستید، تصمیمات بسیار مهمی باید در خصوص نوع پرداخت و پوشش نهایی چوب بگیرید.
پیشنهاد می‌کنیم انتخاب نوع رنگ و پوشش را به صورت کامل به مجری یا پیمانکار واگذار نکنید چرا که با توجه به متراژی کار می‌تواند با استفاده از پوششی نا مناسب که به هیچ عنوان در ابتدا برای شما قابل تشخیص نیست ضرر هنگفتی را بدون پذیرش مسئولیت در آینده به شما وارد کند.

در این مرحله شما می‌توانید از روغن مونوکوت که در برابر سایش و خط و خش مقاوم است استفاده کنید.

رنگ کفپوش چوبی

مونوکوت یک برند بلژیکی بسیار پر سابقه در دنیای چوب و پارکت های چوبی است و می‌توانید پوشش مخصوص پارکت های چوبی را با اطمینان از اصل بودن آن و با کمک مشاوران متخصص مونوکوت خرید کنید.

کفپوش های چوبی مهندسی شده محبوب‌ترین نوع کفپوش های چوبی در بازار است. کفپوش های چوبی از هر نوعی که باشد نیاز به پوشش و نگهداری منظم دارد تا جلوه و درخشندگی خود را حفظ کند.

کفپوش های چوبی مهندسی شده تضمین می‌کند که الوار و روکش در بهترین حالت باقی بماند و یکپارچگی ظاهر خود را حفظ کند، اگر از پوشش مناسبی بر روی سطح آن استفاده شود.

یکی از بهترین برندهای دنیا و فعال در بازار ایران که درزمینهٔ تولید پارکت‌های مهندسی شده، HeyWood است. برای پوشش پایانی و رنگ پارکت‌های این شرکت از روغن پوششی مخصوص چوب “مونوکوت” استفاده می‌شود

روغن گیاهی یکی از بهترین پوشش ها برای کفپوش چوبی است. روغن زدن کفپوش چوبی علاوه بر زیبایی ظاهری، از آن محافظت و طول عمر آن را افزایش می‌دهد همچنین روغن گیاهی برای کسانی که ظاهر طبیعی‌تری را ترجیح می‌دهند بهترین انتخاب است.

روغن پارکت مونوکوت

اگر به دنبال روغنی برای پوشش کف پوش چوبی خود هستید که استفاده از آن آسان باشد روبیو مونوکوت انتخاب مناسبی برای شما است. روغن مونوکوت به دلیل ترکیب عصاره های گیاهی، پس از خشک شدن کامل، رنگی یکنواخت به جا می‌گذارد. روغن گیاهی مونوکوت برای گیاهان، حیوانات و انسان‌ها بی‌خطر است، بنابراین می‌توان از آن برای سطوح مختلفی از جمله کفپوش، میز، مبلمان و اسباب‌بازی‌های چوبی استفاده کرد.

این محصولات عملکرد عالی را با سهولت استفاده و نگهداری بی دردسر ترکیب می‌کنند و حداکثر آزادی عمل را برای شما به ارمغان می‌آورند. رنگ‌ها، شفافیت و جلوه‌های بصری فوق‌العاده که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند، از کلاسیک ترین آن تا بی پروا ترین طراحی مدرن.

شما می‌توانید برای تهیه روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.