ریوبی مونوکوت (​Rubio Monocoat) سال‌هاست بر استانداردهای محیط زیستی متمرکز شده است. این امر با چندین گواهینامه بین‌المللی و مستقل اعطا شده توسط موسسه‌های مختلف تائید شده است. ریوبی مونوکوت هر روز تلاش می‌کند برای افزایش کیفیت نهایی محصولات خود تلاش کند تا به سلامتی اجرا کننده و کاربرد نهایی آسیب نرساند.

استاندارد اروپایی روغن مونوکوت

تلاش‌های ریوبی مونوکوت در این راستا به ثمر رسیده است. ریوبی مونوکوت اولین شرکت فعال در بخش چوب است که گواهینامه (برچسب) ‘Eurofins Indoor Air Comfort Gold Label’ را دریافت کرده است. ریوبی مونوکوت مفتخر است که این گواهینامه و برچسب را به مجموعه گواهینامه‌های خود اضافه کرده است.

برچسب طلا Eurofins Indoor Air Comfort Gold به مصرف کننده تضمین می‌کند که محصولات ما همچنان مطابق با استانداردهای سخت‌گیرانه مورد انتظار برای انتشار آلاینده‌ها عمل خواهند کرد. این برچسب یک استاندارد اروپایی برای حفظ سلامت کاربر و دارای اهمیت بالا است.

این گواهینامه نشان می‌دهد که ما همیشه از قوانین و الزامات جدید در مورد انتشار گازهای گلخانه‌ای مطلع هستیم و محصولات مونوکوت همیشه از این قوانین سخت‌گیرانه پیروی می‌کند.

این نشان می‌دهد تمرکز روبیو مونوکوت بر کیفیت و کمک به یک محیط زندگی سالم است. مجری‌های روغن مونوکوت و استفاده کننده نهایی می‌تواند با اطمینان از محصولات ما استفاده کند.

روغن سالم و طبیعی مخصوص چوب مونوکوت

خرید روغن گیاهی مونوکوت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مونوکوت ایران در تماس باشید.

02128111516

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.