پارکت و کفپوش چوبی به ساختمان جلوه ای زیبا و منحصر به فرد می بخشد. با توجه به ارزش بسیار بالای کفپوش چوبی، نگهداری اصولی و استاندارد از آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این نوشته به چند نکته مهم برای نگهداری از پارکت چوبی اشاره خواهیم کرد. با ما در ادامه همراه باشید.

روغن مخصوص کفپوش چوبی

از پا دری استفاده کنید

وجود پادری این پبام را به مخاطب می دهد که قبل از ورود به خانه، کفش های خود را بر روی آن بکشد تا تمیز شود. تا حد امکان کفشی که در خارج ساختمان از آن استفاده کردید را در داخل ساختمان نپوشید. سنگریزه ها و خاک موجود در زیر کفش شما باعث ایجاد خط و خش بر روی پارکت می شود.

این مواد ساینده مانند سنباده عمل می کنند و در مرحله اول رنگ کفپوش و در مرحله دوم چوب را از بین می برند.

 کفپوش چوبی

با کفش خیس روی پارکت را نروید

اطمیمنان حاصل کنید که هیچکس با کفش خیس روی کفپوش چوبی را نمی رود. رطوبت باعث ایجاد لکه و بی ثباتی رنگ می شود.

 

بلافاصله رطوبت را پاک کنید

اگر به هر دلیلی آب بر روی کفپوش ریخت آن را سریع پاک کنید و اجازه ندهید مدت زمان طولانی روی چوب باقی بماند. با استفاده از یک پارچه جاذب آب، رطوبت را از روی چوب پاک کنید.

 رنگ مخصوص پارکت

از رنگ مناسب پارکت استفاده کنید

یکی از مهم ترین دلایل رنگ کردن سطوح چوبی، ایجاد مقاومت در برابر رطوبت و خط و خش است. شما می توانید با یک پوشش مناسب، به افزایش عمر پارکت چوبی کمک کنید. همچنین یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های پوشش مناسب کفپوش چوبی، امکان ترمیم آسان است.

رنگ پارکت چوبی باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان با حداقل هزینه امکان ترمیم آن را داشته باشید.

ریوبی مونوکوت یکی از برترین شرکت ها در زمینه پوشش پارکت و کفپوش چوبی است. مونوکوت برای محافظت از سطوح چوبی و به خصوص کفپوش چوبی محصولات متنوع و طیف رنگی گسترده دارد. ترمیم روغن گیاهی مونوکوت به آسانی و در حداقل زمان انجام می شود. مقاومت روغن مونوکوت در برابر رطوبت و خط و خش هم از دیگر ویژگی های این روغن گیاهی بلژیکی است.

 

خرید رنگ پارکت چوبی و کفپوش چوبی

لطفا جهت خرید روغن گیاهی مخصوص کفپوش چوبی مونوکوت با همکاران بخش فروش دفتر مونوکوت ایران تماس بگیرید.

02128111516

 

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.