برای تحقق پروژه‌های شخصی سازی شده در خطوط تولید صنعتی، Rubio Monocoat پیش رنگ آمیزی صنعتی Rubio Monocoat Nano Industrial را توسعه داده است. از آنجا که روغن روبیو یکپارچه همیشه برای پایان استفاده می‌شود، اتصال مولکولی با چوب تضمین می‌شود.

  • رنگ آمیزی صنعتی اولیه

Rubio Monocoat Nano Industrial

می توانید با استفاده از Rubio Monocoat Oil UV R2 یا با روغن LED Rubio Monocoat به صورت صنعتی رنگ و محافظت کنید. Rubio Monocoat Oil UV R2 یک روغن تمام شده با اشعه ماوراء بنفش و بر اساس فناوری آشنای ما است. یک لایه محافظ اضافی از Rubio Monocoat Oil UV Topcoat R2 نتیجه ای مقاوم و بادوام را تضمین می کند.روغن ال ای دی Rubio Monocoat ما یک روغن با کیفیت بالا و سخت موم است که درست مانند هر روغن Rubio Monocoat براساس فناوری امضای ما از اتصال مولکولی است. معرفی فناوری LED در محدوده ما کاملاً با شیوه های کسب و کار آگاه از محیط زیست سازگار است ، که برای ما بسیار مهم است.

  • پایان صنعتی با پخت UV

Rubio Monocoat Oil UV R2 یک روغن نهایی با اشعه ماوراء بنفش و کاتالیزور است ، بر اساس فن آوری امضای ما از اتصال مولکولی. رنگ روغن Rubio Monocoat UV R2 را تشدید می کند و هنگامی که قبل از خشک شدن برس برسید ، باعث افزایش درخشش می شود.

Rubio Monocoat Oil UV R2

Rubio Monocoat Oil UV Topcoat R2

  • LED آن را در 1 لایه درمان می کند
 

Rubio Monocoat LED Oil

  • خط پایان صنعتی : Rubio Monocoater

  • خط پایان صنعتی با واحد پاشش :

Rubio Monocoater Spray

  • واحد تصفیه LED صنعتی

روغن چراغ Rubio® Monocoat باعث می شود قاب زمانی اتمام چوب به طور قابل توجهی کوتاه شود. به لطف تصفیه با چراغ LED ، روغن مورد استفاده می تواند فوراً درمان شود ، که باعث می شود چوب بلافاصله آماده بسته بندی (صنعت) یا استفاده (در محل) شود.

علاوه بر روغن LED RMC ، Rubio® Monocoat وسایلی را هم که باید برای درمان فوری روغن مورد استفاده قرار گیرد ، ارائه می دهد.

 
  • راه حل های LED LED LED – در درخواست SITE

روغن چراغ Rubio® Monocoat باعث می شود قاب زمانی اتمام چوب به طور قابل توجهی کوتاه شود. به لطف تصفیه با چراغ LED ، روغن مورد استفاده می تواند فوراً درمان شود ، که باعث می شود چوب بلافاصله آماده بسته بندی (صنعت) یا استفاده (در محل) شود.

برای نصب پارکت دقیق که می خواهد به روز باشد ، ما ماشین های زیر را ارائه می دهیم: یک دستگاه حرفه ای جهت پخت کف و دو واحد پکیج دستی برای مبلمان ، تخته های دامن و دسترسی به مناطق سخت. هزینه سرمایه گذاری برای این دستگاه ها حداقل است ، به خصوص اگر تمام پس انداز در زمان و پول را در نظر بگیرید.  

LED-curing industry unit

LED-curing on-site unit

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.