تخته خردکن آشپزخانه وسیله‌ای است که تقریباً هر روز از آن استفاده می‌شود. بیشتر افراد هم از آن می‌ترسند! دل نگرانی آن‌ها هم بی مورد نیست. چرا که تخته خردکن آشپزخانه محلی برای تجمع و رشد باکتری‌ها است.

رنگ کردن تخته خرد کن

 از آن جا که خیلی‌ها ترجیح می‌دهند انواع سبزیجات خوردن و سالاد و انواع گوشت‌ها را خودشان خرد کنند، پس باید اطلاع داشته باشند که این تخته با چه پوششی رنگ شده است.

در این نوشته به نحوه استفاده از روغن تخته خردکن و فواید آن می‌پردازیم.

روغن تخته خرد کن نه تنها از وسایل چوبی آشپزخانه شما در برابر خشک شدن، ترک خوردن و لکه شدن محافظت می‌کند، بلکه زیبایی طبیعی چوب را هم به نمایش می‌گذارد.

روغن مناسب تخته خردکن مونوکوت یک سد محافظ تشکیل می‌دهد که با استفاده آن از خشک شدن، ترک خوردن و شکننده شدن چوب جلوگیری می‌کند. همچنین با آب گریز کردن چوب از تکثیر میکروب‌ها، باکتری‌ها و لکه هم جلوگیری می‌کند.

مونوکوت یک روغن گیاهی مخصوص چوب است که هرگز فاسد نمی‌شود و برای تخته خرد کردن، تخته‌های قصابی، قاشق‌های چوبی و سایر ظروف عالی است، همچنین استفاده از آن بسیار آسان است.

مونوکوت سلامت روغن های مخصوص چوب های طبیعی و ظروفی که با خوراک در ارتباط هستند را به پشتوانه کیفیت جهانی خود تضمین می‌کند. برای اطلاع از انواع روغن های موجود و خرید مونوکوت با ما تماس بگیرید:

رنگ مخصوص تخته خرد کن

نحوه استفاده از روغن مونوکوت روی تخته خردکن

مرحله 1. آماده سازی چوب

قبل از استفاده از روغن روی چوب، تمیز کردن صحیح چوب بسیار مهم است. اگر سطح بدون لکه باشد، تمیز کردن با آب گرم و صابون کافی خواهد بود.

برای تمیز کردن عمیق‌تر و از بین بردن هر گونه لکه، توصیه می‌کنیم از یک تمیز کننده چوب تخصصی با پد سنباده استفاده کنید.

پس از تمیز کردن، چوب را بگذارید تا خشک شود، سپس آن را با یک پد دیگر سنباده بزنید. سنباده دوم، هرگونه پوشش اصلی اعمال شده روی چوب مانند روغن، رنگ یا لاک را از بین می‌برد.

رنگ مخصوص تخته گوشت

مرحله 2. استفاده از روغن تخته خرد کن

روغن را با استفاده از یک پارچه بدون پرز روی تخته بمالید و 3 تا 5 دقیقه با آن استراحت بدهید

پس از چند دقیقه، با استفاده از یک پارچه تمیز بدون پرز روغن های اضافه بر روی تخته را پاک کنید.

به همین راحتی روغن روی تخته اجرا شد.

روغن گیاهی مخصوص تخته گوشت فقط و فقط در یک لایه و بدون نیاز به پیستوله یا مهارت رنگ کاری اجرا می‌شود و تمام آنچه که از یک پوشش درست و استاندارد نیاز دارید را به شما می‌دهد.

 

شما می‌توانید برای تهیه روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

 

 

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.