چوب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مصالح موجود در طبیعت، از دیرباز جزو انتخاب‌های اولیه بشر برای تزئین محیط پیرامون و ساخت انواع مصنوعات مورد استفاده روزمره بوده است.

رنگ مخصوص اسلب چوبی

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن مصالح مدرن، همچنان از چوب به عنوان کالایی لوکس برای ساخت مصنوعات، مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده می‌گردد.

پوشش نهایی که برای مبلمان استفاده می‌شود تأثیر زیادی در زیبایی آن دارد. در این نوشته باهم می‌خوانیم که آیا می‌توان از روغن گیاهی بر روی مبلمان چوبی استفاده کرد یا خیر.

طبق تحقیقات و نظرسنجی هایی که انجام شد، استفاده از روغن چوب بر روی مبلمان به‌جای مواد شیمایی راه حلی بهتر، آسان‌تر، به‌صرفه تر شناخته شده است.

رنگ به عمر مبل می‌افزاید و آن را در برابر رطوبت و آب مقاوم می‌کند. رنگ برای چوب باید مانند یک آب زلال باشد که همه چیز را پشت آن به خوبی دیده شود، علی‌الخصوص این که رنگ چوب یکی از زیباترین رنگ‌ها است، برای همین پیشنهاد ما برای مبلمان استفاده از روغن گیاهی است که خاصیت موج نمایی بودن آن‌ها باعث زیباتر شدن بافت چوب می‌شود.

رنگ مبلمان چوبی

در ادامه علت اینکه چرا باید از روغن گیاهی بر روی مبلمان چوبی استفاده کنیم را با هم مطالعه می‌کنیم.

  1. برخلاف جلا دهنده‌های شیمیایی روغن‌ها به مرور زمان رنگ چوب را عمیق‌تر می‌کنند.
  2. نفوذ عمیق روغن به چوب که به مبلمان چوبی حس طبیعی بودن می‌دهد.
  3. با نفوذ عمیق روغن در چوب، روغن چوب بر رنگ ها و نقش‌های دانه چوب تأکید می‌کند.

همه روغن های چوب سازگار با محیط زیست هستند، بنابراین محافظت کافی را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال ظاهری طبیعی غیر براق هستید روغن گیاهی بهترین گزینه است.

روغن گیاهی کاملاً غیر سمی و بی خطر برای مواد غذایی هستند، از این رو آن‌ها را برای ظروف چوبی هم استفاده می‌کنند. استفاده از آن آسان هست و نیاز به دانش خاصی ندارد.

رنگ میز چوبی

مونوکوت یک رنگ پایه روغن گیاهی است، برای محافظت و همچنین رنگ آمیزی سطح انواع چوب های طبیعی برای میز، صندلی و سایر مبلمان چوبی مناسب است.

مونوکوت بر اساس یک فناوری پیوند مولکولی منحصر به فرد ساخته شده است، 0٪ VOC دارد و رنگ و محافظت را در یک لایه ایجاد می‌کند. پوشش نهایی آن مات است که ظاهر و حس طبیعی چوب را حفظ می‌کند. مونوکوت در بیش از 40 رنگ استاندارد موجود است.

روغن گیاهی مخصوص میز آشپزخانه

شما می‌توانید برای تهیه روغن مونوکوت از طریق واتساپ و تماس تلفنی دفتر مونوکوت با ما در ارتباط باشید.

 

دفتر مونوکوت 02128111516

واتساپ مونوکوت 09030000914

 

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.