روغن ۱.۳ لیتری مونوکوت تغییر رنگ سازه‌های چوبی به دلایل مختلفی انجام می‌شود. با تغییر رنگ لوازم چوبی می‌توان به زیبایی سازه چوبی افزود و یا اینکه کمی تنوع در دکوراسیون ایجاد کرد. شما می‌توانید با تغییر رنگ چوب به مقاومت بیشتر چوب هم کمک کنید تا سال‌های بیشتری از محصول استفاده کنید. در این نوشته به تغییر رنگ سازه‌های چوبی با استفاده از روغن گیاهی مونوکوت می‌پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

تغییر رنگِ رنگ شیمیایی با روغن گیاهی مونوکوت

همان‌طور که می دانید سازه‌های چوبی در گذشته با رنگ‌های شیمیایی رنگ می‌شد و عموم لوازم چوبی که در گذشته خریداری کرده‌اید به روش‌هایی مانند سیلر و کیلر و نیم پلی استر رنگ می‌شدند. تغییر رنگ این نوع پوشش‌ها کمی متفاوت از روغن‌های گیاهی است.

امکان اجرای روغن گیاهی مونوکوت روی سطوح رنگ شده با رنگ‌های شیمیایی وجود ندارد. به عبارتی بعد از اجرای روغن مونوکوت روی رنگ شیمیایی پیوند مولکولی بین روغن مونوکوت و چوب برقرار نمی‌شود. برای حل این مشکل باید با استفاده از سنباده یا اسید رنگ پاک کن، رنگ قدیمی و شیمیایی موجود روی چوب را کامل پاک کنید تا به چوب خام برسید.

پاک کردن رنگ شیمیایی

بعد از پاک شدن رنگ در صورت نیاز بتونه کاری چوب را انجام دهید و تمامی سوراخ‌ها و درزها و زدگی‌های چوب را بتونه کاری کنید. در مرحله بعد با استفاده از با سنباده به خوبی سطح کار را سنباده کاری و پرداخت کنید تا قطعه کار آماده اجرای روغن گیاهی مونوکوت شود.

خاک سنباده را با فشار باد از روی سطح بردارید و با یک دستمال نم دار  تمیز، خاک باقی مانده را تمیز کنید. در مرحله بعد کافی است فقط یک لایه روغن گیاهی مونوکوت را روی کار اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

برای انتخاب کد رنگی مورد نظرتان هیچ محدودیتی ندارید و حتی می‌توانید کد رنگی‌های مختلف مونوکوت را با هم ترکیب کنید تا به بی‌نهایت تم رنگی جدید دست پیدا کنید.

از این پس به سادگی و با کمترین ابزار رنگ چوب مورد نظرتان را تغییر دهید و بی نیاز از هر استادکار ماهر، چوب‌های مختلف را رنگ کنید.

مونوکوت

آسان، رنگارنگ، بادوام

 

خرید روغن گیاهی مونوکوت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مونوکوت، لطفاً با همکاران بخش فروش دفتر مونوکوت ایران ارتباط بگیرید

02128111516

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.