ریختن مایعات و به خصوص نوشیدنی‌ها اتفاقی رایج است. سطوح چوبی آشپزخانه و رستوران‌ها همیشه در تماس با نوشیدنی‌ها هستند و همین امر موجب ایجاد آسیب به پوشش روی چوب خواهد شد.

لکه نوشیدنی روی چوب

اگر از رنگ‌های فوری و روغنی برای پوشش سطوح چوبی استفاده کرده باشید و لکه ایجاد شده باشد، با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستید و شاید مجبور باشید رنگ را کامل پاک کنید و از نو شروع به رنگ کردن چوب کنید؛ اما ما در مونوکوت دقیقاً می دانیم که چطور با این مسئله کنار بیاییم.

در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارهای از بین بردن لکه نوشیدنی را بیاموزیم. با این سه روش دیگر نگران لکه‌های ناشی از نوشیدنی‌های گرم و سرد نخواهید بود.

  1. در مرحله اول مایع موجود روی سطح چوب را با استفاده از پارچه معمولی یا میکرو فیبر پاک کنید تا اثری از آن باقی نماند.
  2. Rubio Monocoat Surface را روی لکه‌های ایجاد شده اسپری کنید. سطح را با استفاده از یک حوله کاغذی یا پارچه معمولی یا پارچه میکرو فیبر تمیز کنید. لطفاً این کار را به آرامی و بدون فشار انجام دهید. بعد از پاک کردن سطح اجازه دهید حداقل 15 دقیقه از زمان اجرا بگذرد تا مایع کامل خشک شود.

اگر لکه‌ها سطحی باشند، در این حالت باید پاک شوند. اگر هنوز لکه‌ها را می‌بینید باید مرحله بعدی را انجام دهند.

تمیز کردن لکه اب روی چوب

  1. در مرحله بعد Rubio Monocoat Limespot Remover را روی لکه اسپری کنید. اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه این مایع روی لکه باقی بماند. بدون اعمال فشار زیاد به سطح، به آرامی و با فشاری یکنواخت Rubio Monocoat Limespot Remover را از روی سطح پاک کنید.

سپس با استفاده از یک دستمال مرطوب (مرطوب شده با آب) تمام سطح را کامل تمیز کنید و اجازه دهید تا سطح کامل خشک شود. در صورتی که دوباره لکه‌ها را مشاهده می‌کنید، مرحله سوم را دوباره تکرار کنید تا لکه‌ها کامل از بین رود.

تمیز کننده رنگ مونوکوت

خرید روغن گیاهی مونوکوت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مونوکوت ایران در تماس باشید.

02128111516

 

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.