ریوبی مونوکوت یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده روغن‌های گیاهی مخصوص چوب در دنیا است. مطمئناً شما برای پوشش سازه‌های ارزشمند چوبی‌تان به دنبال بهترین گزینه هستید. در این نوشته به مزایا و خصوصیات روغن گیاهی مونوکوت می‌پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

ترمیم آسان

روغن مونوکوت به راحتی و سریع‌ترمیم می‌شود. برای ترمیم روغن گیاهی مونوکوت فقط کافی است محل آسیب را دوباره با روغن مونوکوت پوشش دهید. به همین سادگی و بدن ایجاد دورنگی، ترمیم انجام شد.

رنگ مخصوص چوب استخر

مقاوم در برابر رطوبت

این روغن به خوبی از سازه‌های چوبی در برابر رطوبت آب و باران و … محافظت می‌کند. به همین دلیل این روغن یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش سازه‌های فضای باز در معرض باران و رطوبت است.

مقاومت در برابر اشعه UV

مونوکوت به واسطه ایجاد پیوند مولکولی با چوب یک لایه مقاوم و محافظ بسیار قوی ایجاد می‌کند. روغن مونوکوت جذب چوب می شود و روی چوب لایه تشکیل نمی‌دهد. همین ویژگی مانع از پوسته شدن رنگ در اثر تابش نور خورشید و تغییرات دمایی می‌شود.

 

اجرای سریع

روغن مونوکوت یکی از سریع‌ترین روش‌های اجرای رنگ روی چوب است. روغن مونوکوت فقط 5 تا 10 دقیقه پس از اجرا خشک می‌شود و قابل بسته بندی است.

اجرای آسان روغن گیاهی مونوکوت

اجرای آسان

برای اجرای روغن مونوکوت نیاز به ابزارهای خاص و ویژه ندارید. برای اجرای روغن مونوکوت فقط کافی است روغن را روی سطح بریزید و با پارچه یا قلم مو یا کاردک اجرا کنید. به همین سادگی!

 

مناسب برای ظروف چوبی

روغن مونوکوت فاقد مواد آلی فرار است و همین مورد موجب می‌شود تا بتوانید از این روغن برای پوشش ظروف چوبی استفاده کنید. VOC 0%

 

مقاوم در برابر خط و خش

مونوکوت پس از اجرا روی چوب پیوند بسیار قوی و ناگسستنی ایجاد می‌کند. به همین جهت در برابر خط و خش ناشی از سایش بسیار مقاوم است. به همین منظور می‌توان از روغن مونوکوت برای پوشش کف‌پوش و پارکت چوبی استفاده کرد.

رنگ مخصوص کابینت چوبی

محافظ محیط زیست

در روبیو مونوکوت همه چیز با روغن تخم کتان، به عنوان اساس تمام روغن‌های مونوکوت، آغاز می‌شود. فن آوری پیوند مولکولی باعث پایین آمدن مصرف در متر مربع شده و به همین دلیل نیاز به ایجاد واحدهای رنگ کاری در تولید انبوه وجود ندارد. به خاطر مصرف پایین، تعداد بسته‌های رنگ برای هر پروژه کاهش یافته و همین امر به کاهش میزان حمل‌ونقل و در نتیجه کم شدن تولید دی اکسید کربن می‌انجامد.

در عمل، روغن روبیو دارای 0% ترکیبات آلی فرّار (VOC) است که برای کاربر و محیط زیست هیچ خطری در پی ندارد. در پایان پروژه، حکایت سازگاری با محیط زیست در روبیو با بسته بندی قابل بازیافت به اتمام می‌رسد.

تنوع رنگی روغن چوب مونوکوت

کد رنگی متنوع

روغن گیاهی مونوکوت با کد رنگی‌های مختلف و متنوع تولید می‌شود. شما می‌توانید تمامی کدهای رنگی مونوکوت را با هم ترکیب کنید و به تم رنگ‌های جدید دست پیدا کنید.

 

خرید روغن گیاهی مونوکوت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مونوکوت ایران در تماس باشید.

02128111516

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.