در این پست به برخی پرسش‌های شما در مورد روغن گیاهی مونوکوت پاسخ می‌دهید. پس از مطالعه این پرسش‌ها لطفاً پرسش جدید خود را در بخش کامنت همین پست بپرسید تا به شما پاسخ دهیم.

آیا روغن مونوکوت پوششی است؟

خیر، تمامی کدهای رنگی مونوکوت موج نما هستند و هیچ لایه‌ای روی چوب اضافه نمی‌کند. پس از اجرای روغن مونوکوت تمامی طرح و نقش چوب نمایان می‌شود. در صورتی که در نظر دارید طرح چوب را پوشش دهید، می‌توانید از سیستم رنگی پیش رنگ (Precolor) مونوکوت استفاده کنید.

روغن آبگریز چوب

آیا روغن گیاهی چوب را آب‌گریز می‌کند؟

خیر؛ تابه‌حال هیچ روغن گیاهی ضد آب تولید نشده است. روغن‌های گیاهی چوب را آب‌گریز می‌کنند. در هر صورت چوب احتیاج به مراقبت دارد و نباید مدت زمان طولانی در تماس با آب باشد. مونوکوت یکی از بهترین پوشش‌ها برای سازه‌های چوبی فضای باز است.

 

آیا روغن مونوکوت نیاز به حلال دارد؟

خیر، روغن مونوکوت نیاز به هیچ حلالی ندارد. برای اجرای روغن مونوکوت فقط کافی است روغن را با کاردک یا قلم مو یا پارچه یا فوم روی کار اجرا کنید و بعد از سه تا پنج دقیقه روغن اضافه را پاک کنید.

 

اجرای رنگ چوب با قلم مو

برای اجرای مونوکوت نیاز به تخصص است؟

خیر رنگ کاری با این روغن‌ها نیاز به هیچ تخصص و مهارت ندارد. شما با حداقل دانش فنی و ابزار می‌توانید روغن مونوکوت را اجرا کنید.

 

رنگ مخصوص ظروف چوبی

برای پوشش ظروف چوبی از چه کد رنگی استفاده کنیم؟

شما می‌توانید از همه کدهای رنگی مونوکوت برای پوشش ظروف چوبی استفاده کنید. روغن مونوکوت بدون مواد آلی فرار و مناسب برای پوشش ظروف چوبی است.

آیا پس از رنگ کردن چوب با مونوکوت نیاز به استفاده از تثبیت کننده است؟

خیر، روغن گیاهی مونوکوت یک سیستم رنگی کامل است و نیاز به هیچ پرایمر برای زیر سازی و اشباع چوب و هیچ وارنیشی برای پوشش پایانی ندارید.

رنگ پوششی چوب

آیا مونوکوت را فقط می‌توانید روی سطح اجرا کنیم؟

خیر، با استفاده از قلم و فوم و می توانید روغن مونوکوت را روی سطوح حجمی و منبت کاری شده هم اجرا کنید. ساده‌تر از هر روش دیگر…

 

آیا قبل از اجرای روغن مونوکوت می‌توانید از شاپان استفاده کنیم تا تغییر رنگ ایجاد کنیم؟

خیر؛ لزومی به استفاده از شاپان نیست. روغن مونوکوت درتم رنگ‌های مختلف در بازار موجود هست و نیاز به تغییر رنگ با هیچ آستری دیگر ندارد.

خرید رنگ مونوکوت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مونوکوت ایران در تماس باشید.

02128111516

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.