ما در مونوکوت ایران پیام های زیادی در مورد قابلیت استفاده از روغن مونوکوت برای پوشش ظروف چوبی دریافت کردیم. بخشی از سوالات شما را در زیر خواهید دید:

آیا می توانم روی تخته گوشت روغن مونوکوت اجرا کنم؟

آیا روغن مونوکوت برای پوشش ظروف چوبی مناسب است؟

آیا ظروف رنگ شده با مونوکوت قابل شستشو هستند؟

رنگ ظرف چوبی

در این نوشته به بررسی قابلیت استفاده از روغن مونوکوت برای رنگ کردن ظروف چوبی می پردازیم.

در ایران هنرمندان زیادی در زمینه تولید ظروف چوبی مختلف مانند کاسه چوبی، سینی چوبی، قاشق چوبی، چنگان چوبی، لیوان چوبی، کوکسا چوبی و … فعالیت دارند. با توجه به امین توجه به سلامت استفاده کنندگان ظروف چوبی باید از یک پوشش سالم ایمن برای ظروف چوبی استفاده کرد.

 

مونوکوت، روغن همه کاره

همانطور که می دانید روغن مونکوت در این سال ها اساتید زیادی را با خود مراه کرده است. شما می توانید روغن مونوکوت را روی پارکت و کفپوش چوبی و مبلمان و پله و میز غذا خوری و سطوحی که با غذا در تماس هستند استفاده کنید. چوب مونوکوت مناسب ظروف چوبی است.

رنگ مخصوص ظروف چوبی

گواهی نامه Eurofins

با توجه به گواهی نامه هایی  که Eurofins در اختیار مونوکوت قرار داد، با توجه به الزامات قانونی و مقرارات اروپا امکان استفاده از مونوکوت برای ظروف چوبی را تضمین می کند. به عبارتی شما می توانید از همه کد های رنگی مونوکوت برای پوشش ظروف چوبی استفاده کنید.

مونوکوت، فاقد مواد آلی فرار VOC 0%

همانطور که می دانید روغن های مونوکوت فاقد مواد آلی فرار هستند. به عبارتی در صورتی که روغن مونوکوت به همراه غذا بلعیده شود، به هیچ عنوان آسیبی به بدن وارد نمی کند.

پوشش ظروف چوبی

خرید روغن گیاهی مونوکوت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مونوکوت ایران در تماس باشید.

02128111516

 

 

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.