مونوکوت, روغن گیاهی مونوکوت, روغن چوب مونوکوت, روغن چوب, مونوکوت ایران, روغن ضد آب, روغن آبگریز, روغن چوب, رنگ اسباب بازی,

فقط یک لایه رنگ کنید شعار نیست! این واقعیتی است که مونوکوت به آن دست پیدا کرده است. در واقع مواد اولیه طبیعی بکار گرفته شده در روغن پوششی چوب مونوکوت ، پیوند مولکولی بسیار مستحکمی با مولکولهای فیبر چوب برقرار می‌کند. روغن‌های مونوکوت با فنّاوری پیوند مولکولی، ضمن ایجاد پیوندی بسیار قوی با مولکول‌های چوب در عرض چند ثانیه، بافت طبیعی چوب را نیز حفظ می‌نماید.

با تکنولوژی (مونوکوت)، مقدار مصرف روغن پوشاننده کاهش چشمگیری نسبت به روش‌های دیگر و رایج پیدا می‌کند. پس از اینکه فیبر موجود در چوب با روغن پیوند پیدا کرد، سطح چوب دیگر روغن بیشتری به خود جذب نمی‌کند. این باعث می‌شود که دیگر نیازی به یک لایه اضافه از پوشش نبوده و یک لایه محافظ بسیار قوی و بدون تغییر رنگ در چوب ایجاد شود. سطح  پوشانندگی و حفاظت به حدی قوی است که این رنگ به هیچ پوشش دیگری (حتی رنگ مونوکوت) اجازه جذب نخواهد داد.

 

مونوکوتضمن رنگ دهی به آوندهای چوب، وظیفه محافظت چوب را نیز بخوبی انجام میدهد.

در واقع کاری که مونوکوت انجام میدهد در جمله زیر خلاصه گشته است:

RUBIO MONOCOAT PROTECTS AND COLORS YOUR WOOD IN ONE SINGLE LAYER

مونوکوت” وظیفه محافظت و رنگ آمیزی چوب شما را در یک لایه به انجام میرساند!

 

مونوکوت, روغن گیاهی مونوکوت, روغن چوب مونوکوت, روغن چوب, مونوکوت ایران, روغن ضد آب, روغن آبگریز, روغن چوب, رنگ اسباب بازی,

 تنوع بسیار بالای رنگی مونوکوت

با استفاده از تکنولوژی پیگمنت به کار رفته در روغن پوششی چوب مونوکوت بلژیک ضمن حفظ بافت و شخصیت طبیعی چوب، می‌توان رنگ‌های متنوعی را تنها با یک لایه ایجاد نمود. شما حتی با ترکیب این رنگ‌ها می‌توانید به تنوع بیشتری دست یابید.

این محصول در دو نوع : مناسب فضای بیرونی و داخلی جمعا در ۶۵ رنگ ارایه میگردد.

 

نگهداری آسان و ترمیم سریع رنگ مونوکوت

خراش‌ها و خرابی‌های موضعی ایجاد شده سطوح چوبی را می‌توان به راحتی‌ترمیم نمود. فقط کافی است مقدار کمی از رنگ را بر روی سطح آسیب دیده اجرا کنید و با دستمال پاک کنید. به خاطر خاصیت ضد جذب این روغن ، دیگر نگران تیره شدن قسمت‌هایی که قبلاً رنگ شده نیستید. این قابلیت یکی دیگر از ویژگی‌های رنگ چوب مونوکوت است.

مونوکوت, روغن گیاهی مونوکوت, روغن چوب مونوکوت, روغن چوب, مونوکوت ایران, روغن ضد آب, روغن آبگریز, روغن چوب, رنگ اسباب بازی,

روغن آب گریز چوب مونوکوت

ماندگاری بسیار زیاد رنگ روی سطح چوب و پیوند مولکولی ایجاد شده بین روغن و چوب یک لایه محافظ بسیار بادوام و ماندگار ایجاد می‌نماید. از روغن پوششی چوب مونوکوت می‌توانید برای آب گریز کردن چوب استفاده کنید.

 

در زمان رنگ کاری با مونوکوت، خط رنگ ایجاد نخواهد شد

یکی از مشکلاتی که در زمان آستر کاری چوب ایجاد می‌شود، ایجاد خط رنگ در زمان اجرای رنگ جدید بر روی رنگ قبلی است. روغن چوب مونوکوت را می‌توانید در فواصل زمانی مختلف بر روی یک سازه اجرا کنید، بدون اینکه نگران چند رنگ شدن کار باشید.

 

مونوکوت, روغن گیاهی مونوکوت, روغن چوب مونوکوت, روغن چوب, مونوکوت ایران, روغن ضد آب, روغن آبگریز, روغن چوب, رنگ اسباب بازی,

 روغن مونوکوت دارای مواد اولیه طبیعی و بدون VOC

مونوکوت اولین و تنها روغن گیاهی مخصوص چوب جهان که فاقد آب و VOC است.

 

VOC چیست؟

ترکیبات آلی فرار (VOC) گازهایی خاصی هستند که از جامدات یا مایعات خاصی منتشر می‌شوند. VOC شامل انواع مواد شیمیایی هستند که برخی از آن‌ها ممکن است اثرات نامطلوب بهداشتی کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند. مواد شیمیایی آلی به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان مواد تشکیل دهنده در محصولات خانگی استفاده می‌شود. رنگ‌ها، لاک الکل‌ها و موم حاوی حلال‌های آلی هستند، همان‌طور که بسیاری از تمیز کننده‌ها، ضد عفونی کننده‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات گندزدایی و محصولات سرگرمی. سوخت‌ها از مواد شیمیایی ارگانیک ساخته شده‌اند. همه این محصولات می‌توانند ترکیبات آلی را در حالی که از آن‌ها استفاده می‌کنید آزاد کنند.

روغن‌های «مونوکوت»  فاقد آب و یا حلال بوده و با مواد طبیعی تولید می‌شوند. در نتیجه این روغن‌ها ضمن سازگاری با محیط زیست، برای کاربران آن نیز سالم و بی‌خطر هست.

 

هزینه اجرای بسیار پایین رنگ چوب

برای اجرای رنگ‌های مونوکوت نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی ندارید. شما با استفاده از تکه ای اسفنج، روغن را روی چوب پخش کنید و بعد از ۳ دقیقه، با دستمال پارچه‌ای، سطح کار را تمیز کنید. این روش، به نظر ساده‌ترین روش رنگ کردن چوب هست.

 

 

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان مونوکوت ایران در تماس باشید.

02128111516

 


پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.