روبیو مونوکوت، سازگار با محیط زیست

اهمیت مواد پایدار

عوامل تأثیر گذار بر محیط زیست بیش از پیش در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته اند. تقاضا نیز برای مواد پایدار رو به افزایش است. به علاوه، تولید محصولات متنوع و جدید که مدعی سازگاری با محیط زیست هستند پیامدهایی برای بازار داشته اند. مشتریان، با علم به این موضوع، بطور فزاینده ای خواهان محصولاتی هستند که واقعا مورد اعتماد باشند.

کارآفرینی پایدار

در مجموعه روبیو مونوکوت ما در پی تمام جوانب پایداری هستیم. بنا براین، تمرکز ما بر کارآفرینی پایدار مبتنی بر وعده های توخالی نبوده و گواه این حقیقت گواهی نامه های متعدد اعطا شده به محصولات ما از سوی مؤسسات مستقل و بین المللی مختلف است. وقتیکه حرف از کیفیت بالا و سازگاری با محیط زیست در حوزه محافظت از چوب به میان می آید، روبیو مونوکوت به عنوان مرجع شناخته می شود. به همین خاطر، می خواهیم صادقانه و مطمئن به مشتریان خود ثابت کنیم محصولاتمان تا چه میزان سازگار با محیط زیست هستند.

روبیو دوستدار محیط زیست است

قصد داریم با اطمینان از شفافیت چرخه زیستی و اثرات زیست محیطی محصولاتمان کارآفرینی پایدار را در مجموعه روبیو تضمین کنیم. در روبیو مونوکوت همه چیز با روغن تخم کتان، به عنوان اساس تمام روغن های مونوکوت، آغاز می شود. فن آوری پیوند مولکولی باعث پایین آمدن مصرف در متر مربع شده و به همین دلیل نیاز به ایجاد واحد تولید انبوه وجود ندارد. بخاطر مصرف پایین، تعداد بسته ها برای هر پروژه کاهش یافته، و همین امر به کاهش میزان حمل ونقل و در نتیجه کم شدن تولید دی اکسید کربن می انجامد.

در عمل، روغن روبیو دارای 0% ترکیبات آلی فرّار (VOC) است که برای کاربر و محیط زیست هیچ خطری در پی ندارد. در پایان پروژه، حکایت سازگاری با محیط زیست در روبیو با بسته بندی قابل بازیافت به اتمام می رسد.

 

 

 

 

همه چیز با روغن تخم کتان، به عنوان اساس پایداری روغن های ما، آغاز می شود.

 

 

فن آوری پیوند مولکولی باعث پایین آمدن مصرف در متر مربع شده و به همین دلیل نیاز به ایجاد واحد تولید انبوه وجود ندارد.

 

 

 

بنابراین، تعداد بسته ها برای هر پروژه کاهش می یابد.

 

 

 

همین امر به کاهش میزان حمل ونقل و در نتیجه کم شدن تولید دی اکسید کربن می-انجامد.

 

 

 

در عمل، روغن روبیو دارای 0% ترکیبات آلی فرّار (VOC) است که برای کاربر و محیط زیست هیچ خطری در پی ندارد.

 

 

 

همین امر به کاهش میزان حمل ونقل و در نتیجه کم شدن تولید دی اکسید کربن می-انجامد.

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.