روغن Plus 2C مونوکوت برای مواد غذایی بی ضرر است

این محصول سال هاست به عنوان یکی از محصولات چندکاره ما عرضه شده است. می توانید آن را برای کف، لوازم منزل، پله ها و غیره استفاده نمایید. این روغن همچنین برای اوپن و سایر قسمت های مرتبط با مواد غذایی ایده آل است. به همین خاطر اعلام می کنیم که روغن Plus 2C مونوکوت برای مواد غذایی بی ضرر است. اما این به چه معناست؟

همانطور که در زمینه اسباب بازی دارای استاندارد هستیم، مایلیم این اطمینان را به مشتری بدهیم که این روغن را می-توان روی سطوح چوبی در ارتباط با مواد غذایی استفاده کرد. به همین دلیل است که اعلامیه «مناسب برای مواد غذایی» را از Eurofins کسب کردیم. این اعلامیه این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر در انطباق کامل با الزامات قانونی هماهنگ در اروپا برای موارد در تماس با مواد غذایی است. الزامات قانونی یا نیازهای بازار اغلب دلیل تولید و آزمایش محصولاتی هستند که در تماس با مواد غذاییند.

بنابراین، اعلام می کنیم که درصورت استفاده از روغن Plus 2C مونوکوت روی سطوح چوبی ایمن برای خوراکی، برطبق مقررات EC n° 1935/2004، ترکیب محصول ما با چوب نیز خطری برای خوراکی ایجاد نکرده و سالم خواهد بود. این اظهارنامه نتیجه یک آزمایش رسمی انجام شده از سوی مؤسسه مستقل Eurofins است.

در عمل، این ویژگی بدین معناست که تخته ساطور، اوپن آشپزخانه، سطح میز غذاخوری و غیره که با روغن Plus 2C مونوکوت پرداخت کاری شوند، برای مصارف داخل منزل بی خطر هستند. به همین دلیل است که استفاده از این محصول بیش از پیش به پروژه ها پیشنهاد می شود.

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.