مدارک اهدا شده به محصولات ما از سوی مؤسسات متعدد مستقل و بین­ المللی گواه تمرکز ما بر کارآفرینی پایدار است. در ادامه فهرست مهمترین مدارک اهدا شده به ما را خواهید دید:

نشان طلایی آسایش هوای منزل Eurofins:

روبیو مونوکوت نخستین مجموعه فعال در زمینه پرداخت کاری چوب است که موفق به گرفتن این برچسب شد برچسب طلایی آسایش هوای منزل Eurofins نمایانگر تمرکز روبیو مونوکوت بر بالابردن کیفیت محیط سالم منزل است. این برچسب گواهی انطباق با قوانین پیشگیری از انتشار گازهای مضر مورد تأیید اروپاست. با این نشان می خواهیم این اطمینان را به مشتریان خود بدهیم که زمانیکه حرف از انتشار گازهای سمی به میان می آید، محصولات ما، چه حالا و چه در آینده، از هر نظر ایمن هستند.

برچسب A+:

قانون وضع شده در فرانسه که میزان VOC را در محصولات اندازه گیری کرده و رتبه ای بین A+ (پایین ترین میزان انتشار) تا C (بالاترین میزان انتشار) به آن ها می دهد.

0% VOC (ترکیبات آلی فرّار) :

یک لابراتوار مستقل (Ecca) محصولات ما را مورد سنجش گاز كروماتوگرافی قرار داد تا میزان VOC موجود در آن ها را مشخص نماید.

FR-certificate Bfl-S1:

مجموعه روغن FR مونوکوت، که مجموعه ضدحریق ما را تشکیل می دهد، بر اساس این استانداردهای EN 13501-1، EN ISO 11925-2، و EN ISO 9239-1 آزمایش شده است. ما پیشرو در اخذ گواهی نامه Bfl-S1 هستیم. گواهی نامه B بالاترین رده بندی برای یک مجموعه روغن است. S1 نیز نشان گر میزان محدودیت در انتشار دود است. این چیزیست که همواره در بخش طراحی به دنبال دستیابی به آن بودیم.

استاندارد اسباب بازی EN 71-3 :

این خط مشی اروپایی تنظیم کننده کاربرد برخی فلزات سنگین خطرناک مانند باریوم، کادمیوم و جیوه در انواع مختلف اسباب بازی است. این تصمیم نشان می دهد که چوب پرداخت کاری شده با روغن Plus 2C و محافظ هیبریدی چوب مونوکوت هیچ خطری برای کودکان ندارد. به علاوه، تخته ساطور، اوپن آشپزخانه و سطوح میزهایی که با محصولات مونوکوت پرداخت کاری شده اند برای استفاده در منزل کاملا بی خطر هستند.

روغن Plus 2C روبیو، مناسب برای مواد غذایی:

اعلام می کنیم که درصورت استفاده از روغن Plus 2C مونوکوت روی سطوح چوبی ایمن برای خوراکی، برطبق مقررات EC n° 1935/2004، ترکیب محصول ما با چوب نیز خطری برای خوراکی ایجاد نکرده و سالم خواهد بود. این اظهارنامه نتیجه یک آزمایش رسمی انجام شده از سوی مؤسسه مستقل Eurofins است.

M1:

هدف این دسته بندی بهبود تولید و کاربرد مصالح ساختمانی دارای استاندارد آلایندگی است. این دسته-بندی مشخص کننده مقررات مربوط به آلایندگی مصالح بکار رفته در فضاهای کاری و مسکونی برطبق کیفیت و سلامت هوای داخلی است. M1 نمایانگر میزان پایین آلایندگی است.

پست های توصیه شده

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.